poniedzia艂ek, 29 lutego 2016

zoeva COCOA BLEND 馃挏

Paletka cieni od zoeva COCOA BLEND



      Hej dziewczyny , chcia艂abym was dzisiaj zainteresowac paletka cocoa blend :) Sama na pocz膮tku szuka艂am du偶o informacji na temat paletek od zoeva w internecie, nie wiedzia艂am kt贸ra wybra膰 jako pierwsz膮 , zw艂aszcza ze g艂贸wnie mo偶emy je dosta膰 przez drogerie internetowe ,nie mo偶emy zobaczyc ich w drogerii i przekona膰 si臋 na w艂asnej sk贸rze jak wygl膮daj膮 kolory ,jaka jest ich pigmentacja itd.


  Jak mo偶ecie zobaczy膰 nie tylko 艣rodek paletki jest 艣liczny . Jej opakowanie jest bardzo wykonane bardzo starannie, jest por臋czne , wytrzyma艂e i gustowne przy okazji :) Jedynym minusem dla mnie jest to ze nie posiada ona lusterka co by艂oby wygodne,ale wiem ze cz臋艣ci z was, wogole to nie przeszkadza , kto co lubi :)


  Robi膮c zdj臋cia do tego bloga stara艂am si臋 wychwyci膰 z palety to co najlepsze,czyli kolory .To jakie s膮 intensywne , jak mocno napigmentowane i kt贸re z nich s膮 per艂owe, a kt贸re matowe.


  Ja osobi艣cie jestem fanka cieni per艂owych , ale w ka偶dej palecie potrzeba tez tych matowych cho膰by do zmatowienia linii pod brwiami :) do czego super sprawdza si臋 ten jasny cie艅 u g贸ry ,pierwszy od lewej :)


  Paleta cocoa blend znajduje u mnie zastosowanie w makija偶u dziennym jak i wieczorowym . Jak juz mo偶e zauwazylyscie to paleta skomplementowana jest tak, zeby latwo nam bylo stworzyc makijaz z conajmniej dw贸ch cieni :)

    Podsumowanie :

  • pigmentacja - rewelacyjna 
  • Kolory - dopasowane do siebie , matowe i per艂owe
  • Cena - ok 80 z艂 .My艣l臋 偶e paleta warta swojej ceny 
  • Dost臋pno艣膰 - troszk臋 s艂aba ,mam nadzieje ze z czas si臋 to zmieni
  • Trwa艂o艣膰 - super ,ca艂y dzie艅 trzymaj膮 si臋 na powiecie , przy nak艂adaniu nie osypuja si臋 co jest du偶ym plusem .   
  Co艣 czuje ze kolejnym moim zakupem b臋dzie paleta rose golden :) A wy kt贸ra by艣cie poleci艂y ??

Je偶eli wiecie gdzie mo偶na je dosta膰 stacjonarnie koniecznie dajcie mi zna膰 :)

Zapraszam do 艣ledzenia mnie na moim instagramie, tam wszystko na bie偶膮co https://www.instagram.com/ladyybrunette/ :) pozdrawiam cieplutko 馃憪馃挏馃拫

Contact:  ladyybrunette@gmail.com




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz