wtorek, 1 marca 2016

Pielęgnacja mojej twarzy :)



  Hej dziewczyny ,dzisiaj chciałabym wam troszkę powiedzieć o pielęgnacji mojej buzi :) Zacznijmy od tego ze moja cera jest wrażliwa , sucha , czasami nawet przesuszona (zima i latem ) nie posiada niedoskonałości , jedynie małe zaczerwienienia w okresie zimowym .Jeśli macie podobny typ skóry to zapraszam do przeczytania dalej :)


To jest mój zdecydowany ulubieniec ostatnich miesięcy :) używam go codziennie po przebudzeniu do przemywania , wmasowywania go w moja buzię. Ma konsystencję kremu przez co bardzo fajnie nawilża i jest przyjemny w stosowaniu , bardzo delikatny nie podrażnia skóry ani okolic oczu :).Jak widzicie zużycie jest duże , za każdym raz jak mi się kończy sięgam po niego ponownie :)


Na codzień jak i na noc na cala buzię stosuje ten właśnie krem . Dawno nie spotkałam kremu który by tak dobrze nawilżal . Zalecany jest do cery suchej i przesuszonej . Bardzo lubię w nim to ze super szybko się wchłania , jest w miarę rzadki , nie tłusty co sobie bardzo cenię , nie czuć go na twarzy i się nie lepi :) naprawdę polecam ją jestem mega zadowolona .


A teraz kremy pod oczy . Używam ich na noc ,ale nie codziennie bo zwyczajnie jakoś o nich zapominam :) Nie mam jeszcze zmarszczek :d ale wierzę że chociaż troszkę im zapobiegam juz teraz .


Maselko Nivea mmm :) zapach super , fajnie nawilża, używam go zawsze na noc jak i rano przed użyciem czegoś innego na usta np.szminki . Jedynym minusem jak dla mnie jest opakowanie . Na początku bardzo ciężko się je otwierało , teraz jest trochę lepiej ( chyba się już trochę wyrobiło ) ;)


Płyn micelarny z Nivea i mokre chusteczki , lub zwykle płatki kosmetyczne to moja podstawa do codziennego zmywania makijażu . Ten płyn w zupełności wystarcza , bez problemu domywa cały makijaż i co ważne nie szczypie i nie podrażnia okolic oczu :)


No i na koniec wspomnę o pilingu . Niby jest on do ciała ale ja używam go tylko raz w tygodniu do twarzy i dekoltu . Ma przyjemny zapach , daje uczucie orzezwienia . Jak dla mnie w sam raz, ale na pilingi jestem otwarta jak macie coś do polecenia to piszcie , chętnie przetestuje :)

Jeżeli macie jakieś pytania to zachęcam do kontaktu, chętnie odpowiem , chętnie też dowiem się od was co stosuje cie do tego typu cery , jestem chętna do testowania nowych produktów wiec jeżeli macie coś do polecenia do dajcie znać :)

Możecie mnie znaleźć np tu https://www.instagram.com/ladyybrunette/
Zapraszam do śledzenia tam wszystko na bieżąco i info o nowych postach :) Dzięki kochane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz