środa, 2 marca 2016

Golden Rose krem BB


Heej dziewczyny ! Dzisiaj trochę o ostatnio dość kultowym produkcie , rozsławianym na YouTube i na blogach o kremie BB od Golden Rose.

Jak juz wspomniałam ostatnio dosyć głośno o tym produkcie , głównie słychać same dobre rzeczy na jego temat . Moja opinia będzie szczera i nieco podzielona , ponieważ spodziewałam się po tym produkcie czegoś lepszego . 


Wspólnie z panią w drogerii wybralysmy dla mnie odcień 02 fair . Ogólnie kolor wpada trochę w róż trochę w pomarańcz , co nie bardzo mi pasuje . W konsystencji jest bardzo i to bardzo gesty ( ja nakładam go palcami ) nie łatwo się go rozprowadza. 


Krycie samo w sobie jest ok , takie jakie ma być kremu BB . Powiem jeszcze o zapachu bo myślę że w tego typu produktach jest to ważne . Zapach nie jest przyjemny , ciężko go do czegoś porównać ale powiem wam że nie należy do najładniejszych . 

Podsumowanie : 

Plusy :  
  • Krycie , nie za lekkie nie za mocne . W sam raz   
  • Posiada SPF 25
  • Cena ok 30 zł 
Minusy :
  • Ciężko się rozprowadza , trzeba się trochę napracować :)
  • Zapach 
  • Odcień wpadający w róż i pomarańcz 


Wszystkie opinie są moimi własnymi , wiem ze dużo dziewczyn jest zachwyconych tym produktem, dlatego to tylko moja opinia :) 

Zachęcam do obserwowania mnie na instagramie https://www.instagram.com/ladyybrunette/

Kontakt / współpraca ladyybrunette@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz