piątek, 4 marca 2016

Nowości w mojej kosmetyczce ! :)

Cześć dziewczyny ! Dzisiaj krótko co w ostatnim czasie udało mi się dorwać z kosmetyków :) 


Pierwsza rzeczą jest masakra od Eveline . Jest to masakra z tych tańszych ( cena ok 15 zł z tego co pamiętam ) . Nie miałam w planach kupować narazie tuszu do rzęs , ponieważ mam ich dość sporo w zapasie , ale ta zwróciła moja uwagę , nie widziałam jej wcześniej , a tanich maskar nigdy za wiele :) Wiec skusialm się , testuje od kilku tygodni , jest bardzo wydajna , ma fajną sylikonowa szczoteczkę , ładnie rozdziela rzęsy , i nadaje im mocno czarny kolor wiec czego chcieć więcej za 15 zł :)


Jeden z moich ulubieńców :) konturówka z golden rose , można o niej długo mówić . Równie kremowa co kredki matte lipstick crayon ,które są zapewne wszystkim dobrze znane , pigmentacja tez rewelacyjna i baza kolorów naprawdę duża . Odcień 523 .


Ostatnio bardzo podobają mi się jasne i polyskujace cienie do powiek , wiec takie też zakupiłam :) 


Są fajnym rozwiązaniem jeśli chodzi o wyjazdy , bo wtedy zabieram jeden lub dwa takie pojedyncze cienie i juz zawsze da się stworzyć fajny lekki dzienny makijaż :) 


Tanie cienie a bardzo fajnie napigmentowane , napewno beda mi bardzo dobrze i długo służyły . Nawet jeśli ktoś nie lubi takiego błysku na całej powiece , to fajnie tez beda się sprawdzały  w wewnętrznym kąciku oka :) 

Zapraszam również tutaj :


 ladyybrunette@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz