sobota, 5 marca 2016

TOP 5 kosmetyczne - luty

Heej dziś przygotowałam krótkie podsumowanie kosmetyczne , co się u mnie fajnie sprawdziło w ostatnim miesiącu :)  


Po pierwsze , nic tak dobrze nie robi naszym dłonią w zimne dni jak ich nawilżenie . Dlaczego wybrałam akurat ten krem ? Jest mały , mieści się w każdej torebce , jest gesty i tłusty przez co dobrze nawilża i co jest fajne nie zostawia na dłoniach uczucia lepkości :) ma delikatny , neutralny zapach .


Drugim ulubieńcem w lutym są kuleczki poprawiające koloryt skory od avon . Często gdy musze wyjść tylko na chwilę z domu i nie mam ochoty tego dnia bawić się z podkładem nakładam właśnie te kuleczki . Ładnie wyrównuje kolor cery , nadają buzi ładny blask , są szybkie i łatwe w użyciu :)


Co jeszcze w lutym ?:) Pomadka od essence w odcieniu 07 natural beauty . Bardzo ładny delikatny, zgaszony róż , podkreślający nasz naturalny kolor ust . Pomadka jest bardzo kremowa , nie podkreśla suchych skórek , idealna na codzień . Napewno kiedy mi się skończy , sięgnę po nią ponownie :)


Kiedy mam delikatne usta lubie sobie podkreślić oczko i idealnie mi się do tego sprawdzała kredka smokey eye od catrice . Kredka jest bardzo miękka przez co jest przyjemna w stosowaniu i łatwo się rozciera , przy pomocy pędzelka który mamy z drugiej strony i szybko możemy sobie zrobić małe smokey eyes :) 

Co jest jeszcze w niej fajnego ? A to ze jak widać na zdjęciu powyżej , nie jest zwykła czarna , posiada w sobie delikatne drobinki złotego :) przez co nasze oko nie wygląda zwyczajnie . Odcień 020 Avokhadi.


Ostatnim ulubieńcem lutego jest korektor w płynie od catrice . Pewnie większości juz dobrze znany :) Dla mnie rewelacja i myślę że zostanie ze mną na dłużej . Łatwy w aplikacji , ma przyjemny wyczuwalny zapach i co najważniejsze idealnie kryje i przy tym nie jest ciężki , nie zbiera się w załamaniach , mi służy również pod oczy i jako baza pod cienie :) Ja mam odcień 02 .

Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie https://www.instagram.com/ladyybrunette/

Kontakt/współpraca ladyybrunette@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz