piątek, 11 marca 2016

HYBRYDY - krok po kroku ! :)


Heej dziewczyny , przychodzę dzisiaj do was z postem na temat hybryd , co potrzeba do ich wykonania i jak je zrobic :) Wiem , że ostatnio hybrydy to temat rzeka , że już prawie każda dziewczyna je nosi , ale może którejś z was przyda się ten post . Przyznam się ze jest to mój pierwszy raz z hybrydami , i myśle ze wyszlo mi nie najgorzej :) Sama szukałam pomocy , porad jak wykonać taki manicure wiec myślę że osoba początkującym przyda się taka szybka ściągawka :)

Co potrzeba ? 
  • Base i top ( może być 2 w 1 ) tak jak u mnie  
  • Kolor 

  • Lampa UV ( utwardzane w 2 min ) 
Lub UV Led ( utwardzane w 30 sek. ) 
  • Cleaner i aceton
  • Bloczek polerski i waciki bezpyłowe 

Hybrydy krok po kroku : 
  1. Odsuwamy skórki 
  2. Matowimy płytkę paznokcia , za pomocą bloczka polerskiego 
  3. W celu odtluszczenia , przemywamy plytke cleanerem , przy użyciu wątków bezpylowych 
  4. Nakładamy cienka warstwę bazy i utwardzamy pod lampa ( 2 min lub 30 sek. Zależy która lampę macie )
  5. Malujemy cienka warstwa koloru i znowu utwardzamy tak jak bazę 
  6. Nakładamy druga warstwę koloru i znowu utwardzamy , tyle samo 
  7. Ostatnia warstwa to top , malujemy i tak jak zwykle utwardzamy 
  8. Na koniec , aby pozbyć się lepiej warstwy , przemywania całość cleanerem i gotowe:) 
A tak wygląda finał mojej pracy :   


:) 

Dajcie znać jakie kolory polecacie ( z semilac lub innych form ) i czy jesteście fankami tego typu manicuru

Zachęcam do śledzenia mnie na instagramie @ladyybrunette 

Contakt/współpraca ladyybrunette@gmail.com


1 komentarz:

  1. Od pewnego czasu myśle czy sobie nie zrobić hybryd wteyd nie będe musiałą ciągle malować paznokci :)

    www.fotoomarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń